pengar

Vigselringen på ditt lilla finger finns det faktiskt inget vits att du har kvar Köper allt som inte kan köpas för pengar, för pengar Även om han ringer ikväll så är du singel säg som det e, otrohet varar längst Köper allt som inte kan köpas för pengar, för pengar tar de på faktura tar de i natura betalar med en tjuga nu får du ta de lugnt du vill ha en vers du vill ha en hook och du vet vad det är värt så du fixar du nå kul för det kräver cash som du måste hosta upp annars går du i konkurs och det blir ju inge kul Ingen skatt till regeringen, tar det svart på parkeringen Du betalar, njuter, skriker men jag skiter i dig Vet att du vill de, gör de jag ba' spy på ditt beat du vill ha mig men jag skiter skiter i dig Inte bry mig ett skit, jag bara spyr i ditt face Ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de! så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vill de, gör de! så ta på mig nu, ta på mig nu, vet att du vet att du... Aldrig några läxor, jag var bara 16, hånglade me rektorn, ÅHH hon var så skön! Köper allt som inte kan köpas för pengar, för pengar... Håller de i längden, håller det i rätten.  Höll i några veckor nu så är hon dömd Köper allt som inte kan köpas för pengar, för pengar... Lärde mig att sälja, Lär mig att rata, Lärde mig att låna, Lärde mig att ta, Lärde mig att älska, Lärde mig att hata, Lärde mig att gråta och att ta betalt. som en dominatrix, rör jag mig till matrix Vill du bada badkar? vill du laga mat? Ingen skatt till regeringen, säljer tjack på parkeringen!



Kommentarer
Postat av: Jennie

PENGAAAAAAARRRRRRRR

jaaa men jag har ju haft den jätte länge jöööööö!!!!!!!!!!! filåt :(

2011-04-06 @ 21:40:00
URL: http://cherryiennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

PENGAR!!!! ja men jag har haft den jättelänge juuuuuuuu!!!!!!!!! filåt :( <3

2011-04-06 @ 21:40:42
URL: http://cherryiennie.blogg.se/
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-04-06 @ 21:54:00
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: Anonym

haft en bra dag?:)

2011-04-06 @ 22:32:15
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0