we're the luminary ones



Jo men visst hörrni! Det blev varmt nu efter jag köpt nya klänningar. Fick äntligen klartecken från företget vi ska ha praktik hos i Thailand att vi kan komma dit och det var klar himmel och sol över koh samui. Lättnad! En vecka kvar nu, tiden går fort och herrejesus vad jag ser fram emot det här. Once in a lifetime oppurtunity, typ.
Ja men ska jag berätta om min dag då? Körde en timma crosstrainer på gymmet och har gjort asgoda pannacottas till efterätt. Det ska numera vara väldigt fancy när brorsan kommer på besök här hemma. I aint complaining! Aa men det va väll det. I veckan blir det växla pengar, köpa saker man behöver till Thailand (diarrépiller och sånt mysigt ni vet hähä) Kanske ska börja packa lite nu? Det kliar i fingrarna. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0