feel you in my bones



Hade en mycket fin dag med min allra finaste vän på Liseberg igår. Åkte massa roliga karuseller och skrek tills man blev hes. Äta tills man nästan spyr hör ju till också. Det bästa va nog den lilla ungen som sultade på en snoppballong, kopian av Johnny Depp (du missade verkligen något Sofie!) och min jättebabian jag vann som jag inte ens ville ha egentligen. En dag att minnas vill jag lova!
Idag har jag bara sovit och legat i sängen, längesen man bara fick va. Så himla skönt! Nu peppar jag Norge som aldrig förr, drömmer tom om det, ska bli gutt att flytta, fast jobbigast kommer nog bli att lämna min finaste Erika här hemma! Tur att jag inte flyttar till andra sidan jordklotet... än ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: soofie

åååh :((

2011-08-15 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0