reaching a fever pitch and its bringing me out the dark





Körsbär i all ära.
Ligger här hemma och är helt utmattad. Dagen har bestått av jobb, tvätta, städa, diska, laga mat och allt sånt man måste göra när man är själv. Känner mig vuxen vill jag lova! Ikväll ska iallafall bror min komma hem från Norge och hälsa på lite, fint! Känns som alla flyttar härifrån, tur att jag också gör det snart då hehe. Norge ett halvår och Australien ett år är planerna, och Thailand på hemvägen då också såklart. Får hoppas man får ihop cashen så man kan genomföra det hela bara. Det löser sig, det gör det alltid.
Ska återgå till mitt Harry Potter kollande nu. Måste se alla filmer innan söndag då det blir bio med brudarna. Längtar SÅHÄR mycket! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Inte okej.

2011-07-13 @ 23:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0