a lover of the wild and a joker of the heart



Kanske skulle göra en tråkig uppdatering här när jag egentligen borde hoppa in i duschen och göra iordning mig inför kvällen. Det bjuds nämligen på rockbar ikväll! GÖÖÖÖTTT, äntligen vettig musik och förhoppningsvis inga macho-sport-killar och fulla dryga fjortisar. När man är under 20 i Oslo finns det inte allt för stort utbud när det kommer till att gå ut på krogen. MEN jag är glad ändå. Trivs som satan i Norge (fast jag får mina perioder när jag bara vill åka hem till linkan och umgås med mina babes). På måndag får jag besked från ett jobb jag verkligen vill ha, men får jag inte det har jag ett annat garanterat. Så nu går det bra vettni, det enda som saknas är boende inne i Oslo men det kommer så småningom.

Hörs då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0