Moa goes Manila



Nemen halli hallå! Nu tänkte jag damma av denhär gamla bloggen som jag har lovat en hel del ett bra tag nu.
Ser att den inte blivit uppdaterad ordentligt sen min fina tid i Oslove. Kan då meddela att jag nu är bosatt i Manila ett år framöver. Fick mig en fin chans att börja jobba här för samma företag som jag jobbade för i Oslo. Ett år i Manila, vem tackar nej till det? Dock har det inte varit en dans på rosor att flytta till ett helt okänt land, men det kan vi ta en annan dag!

Ja nae, ville väll bara säga att jag lever och så. Bilden är tagen en tidig morgon från min lägenhet, inte så pjåkigt va?
Måste även damma av min kamera och börja fotonörda lite igen.

Återkommer så snart jag kan, puss mina fina!

Kommentarer
Postat av: Erika

Äntligen baby <3

2012-06-08 @ 11:19:42
URL: http://nattstad.se/eweejka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0